اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۳

معرفی چهره نگار

معرفی چهره نگار

معرفی چهره نگار

یکی از بهترین کلینیک ها در زمینه ی زیبایی و عمل های جراحی بینی، کلینیک چهره نگار می باشد.  در این کلینیک زیبایی خدمات متنوعی در زمینه ی زیبایی برای افراد انجام می شود. خدماتی مانند جراحی بینی های استخوانی و گوشتی، ترمیم و زیباسازی گوش، عمل های پیکرتراشی، عمل بلفاروپلاستی و … از مهم ترین خدماتی است که در کلینیک زیبایی چهره نگار انجام می شود.

خدمات ارائه شده در کلینیک چهره نگار با بهترین قیمت و در عین حال با بهترین کیفیت می باشد. افرادی که نمی توانند هزینه های بالای زیبایی را بپردازند ، می توانند از قیمت های مناسب کلینیک چهره نگار استفاده کنند.

معرفی چهره نگار

جراحی بینی صدای من را تغییر خواهد داد

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که بعد از عمل جراحی بینی،دچار تغییر صدا شده اند. این امر برای بسیاری از افراد به وجود می آید و کاملا طبیعی است. زیرا با عمل بینی تنفس افراد راحت تر می شود و همین امر باعث تغییر جزئی در صدای افراد می شود. افرادی که به صورت تو دماغی حرف می زنند می توانند با عمل جراحی بینی در چهره نگار، این مشکل را رفع کنند و با صدای بهتری صحبت کنند.

برخی از افراد به صورت حرفه ای از صدای خود استفاده می کنند. این افراد نگرانی در زمینه تغییر صدای خود دارند و احساس می کنند که جراحی بینی صدای من را تغییر خواهد داد. این افراد باید بدانند که تغییر صدا بعد از جراحی بینی به میزان خیلی خفیفی می باشد اما باز هم برای اطمینان بیشتر می توانند در این زمینه با پزشک خود مشورت کنند تا اطلاع دقیقی در زمینه به دست آورند.

شما می توانید از مشورت با کلینیک چهره نگار استفاده کنید و اطلاعات کاملی در این زمینه از آن ها به دست آورید.

معرفی چهره نگار

کلینیک چهره نگار و جلوگیری از افتادگی نوک بینی

یکی از نگرانی های اصلی در زمینه ی جراحی بینی، افتادگی نوک بینی می باشد. زیرا در بسیاری از موارد دیده شده است که نوک بینی افراد بعد از انجام عمل جراحی بینی به سمت پایین افتاده است. با این اتفاق ظاهر بینی فرد به صورت کلی تغییر می کند و حالت طبیعی خود را از دست می دهد. نوک بینی به صورت طبیعی باید هم راستای فرم کلی بینی و یا بالاتر از آن باشد. اگر نوک بینی با لب بالایی زاویه ای کمتر از ۹۰ درجه داشته باشد، می گوییم افتادگی بینی اتفاق افتاده است و باید به درمان آن پرداخت.

این اتفاق در صورتی پیش می آید که جراح و پزشک معالج از تکنیک های نا مناسب برای جراحی استفاده کرده باشد و یا اینکه فرد مراقبت های لازم و ضروری را بعد از عمل جراحی انجام نداده باشد. به همین سبب قبل از انجام جراحی باید حتما اطلاعات دقیقی از پزشک معالج کسب کنید تا با مشکلاتی همانند افتادگی بینی مواجه نشوید. علاوه بر آن برخی از افراد احساس می کنند که مراقبت های بعد و قبل از عمل جراحی اهمیت زیادی ندارد. اما این تصور غلط است و اگر آن ها را رعایت نکنید حتما با مشکل مواجه خواهید شد.

قبلی «

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.