اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۳

فروش کولر ایستاده ارزان

فروش کولر ایستاده ارزان

فروش کولر مدل ARG48LECA ایستاده ارزان ، فقط و فقط در فروشگاه لوازم خانگی مرزلند با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه همراه با تضمین کیفیت !

مرزلند مرجع فروش کولرگازی همراه با قیمت کاملا مناسب ، چراکه توزیع کننده انواع کولر های گازی بوده و دارای تمامی مدل های تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا است .

فروش کولر گازی ایستاده ارزان

 

فروش کولر ایستاده ارزان

 

کولرگازی بوش مدل ARG48LECA از محصولاتی است که با ظرفیت ۴۸۰۰۰ در بازار جهانی موجود است و علاوه بر سیستم سرمایشی مجهز به سیستم گرمایشی نیز می‌باشد . باتوجه به ظرفیتی که این دستگاه دارد میتواند سالن های بزرگ ، رستوران ها و . . . را به خوبی تحت پوشش خود در بیاورد . این دستگاه تحمل کارکرد تا دمای ۳۰ درجه زیر صفر و ۷۵ درجه بالای صفر را داشته که نشان دهنده قدرتمند بودن این دستگاه می‌باشد .

این کولرگازی ایستاده علاوه بر طراحی ظاهری زیبا و منحصر به فرد خود که باعث جذب مردم به سمت خود می‌شود مجهز به امکانات فوق العاده ای است ، یکی از امکانات مهم و کاربردی این دستگاه فیلتر های تصفیه هوای چندگانه آن بوده که هوای ورودی به محیط را خوبی مورد بررسی فرار داده و تمامی آلودگی ها که شامل باکتری ، ویروس ، گرد و خاک و . . . می‌شود را به خود جذب کرده و مانع ورود آنها به فضای محیط می‌شود .

 

بخش تبلیغات تور بدروم

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.